La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 14 de març de 2019

El dijous, dia 14 de març es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera. I ho va fer en la primer apart amb l’equip de pabordes ja constituït de cara a l’aplec d’enguany.

Això vol dir que tenim un bon intercanvi d’impressions entre tots per anar dissenyant tot el que cal de cara al bé del santuari i de l’aplec.

Després, ja només la Comissió, repassem coses immediates com per exemple per la missa de comiat de les germanes vedrunes de Cals Avis que hi haurà el dissabte, dia 16, o la unció dels malalts comunitària que hi haurà el dia 4 de maig. I concretem coses de les obres que estan a punt per a la plaça ja que s’han de plantar arbres i ara és el moment apropiat.

Acabem sense concretar dia per a la pròxima reunió de la Comissió.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s