La reunió del Consell de Càritas Interparroquial de l’11 de març de 2019

La reunió va ser el dilluns, dia 11 de març, i va començar com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Després es fa la informació sobretot del programa de joguines que estem re-pensant, i d’altres activitats de formació i voluntariat, de l’acció formativa que hi va haver a Manlleu, dels temes de comunicació.

Després parlem de possibles fonts de microfinançament (revista Estrip, fidelització de col·laboradors, aportacions diverses d’idees ). I de la sol·licitud de Càritas diocesana de adoptar el sistema informàtic Sicce.

I tractem d’una colla de temes per a la gestió dels comptes corrents de Càritas per als quals cal demanar la preceptiva autorització a Càritas Diocesana.

I acabem, com sempre amb un torn obert de paraula.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 8 d’abril, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s