Celebració comunitària de la Unció dels Malalts 20 d’abril de 2013

Record01Dissabte, dia 20 d’abril de 2013, a les 5 de la tarda, a Rocaprevera hem tornat a fer la Celebració comunitària de la Unció dels Malalts, tot celebrant la missa del quart diumenge de Pasqua.

Ha estat una celebració entranyable, on s’ha sentit de debò el “pas” pasqual de Déu per la vida, sobretot la del més d’un centenar de persones que han rebut el sagrament de la Unció, sia per malaltia, sia per vellesa.

Cal deixar constància i agraïment al grup de la Pastoral de la Salut de les parròquies que, juntament amb el secretariat del Consell Pastoral, ha tingut cura de l’organització. Cal agrair també la col·laboració del personal de Cals Avis que hi ha col·laborat abnegadament ajudant a què molts residents s’hi poguessin fer presents. Als cors de Rocaprevera i el la parròquia de  Montserrat que han cantat de conjunt en aquesta celebració interparroquial. Als grups de confirmació. A la Comissió de Rocaprevera, als serveis de Protecció Civil i a la Policia Local que ben desinteressadament hi han col·laborat, i a tots els que hi han ajudat. A tots gràcies!

A tothom es va donar un record de les parròquies i un de la pastoral de la salut diocesana, i al final es va celebrar menjant una mica de coca.

Aquest és l’enllaç al llibret complert de la celebració en pdf:

Unció2013-01

I aquí teniu unes quantes fotos que serveixin de testimoni gràfic de la celebració.

IMG_9521  IMG_9525IMG_9535  IMG_9548IMG_9555  IMG_9558IMG_9569  IMG_9589IMG_9590  IMG_9604