El “Diàleg, un programa de les parròquies” a la ràdio. 11.2017: Novembre de 2017

RàdioEl dissabte, dia 11 de novembre, hi va haver l’emissió del programa de ràdio “Diàleg, un programa de les parròquies”.

Va ser conduït per Assumpta Arimany, i va comptar amb la presència de Joan Homs i del rector, com ja és habitual.

El programa va estar dedicat a fer un seguiment de les reflexions i decisions que es van fer a la reunió del Consell interparroquial de pastoral del passat dilluns, dia 6. tot això va permetre parlar de coses com el record de Mn. Josep Casanova (+ 21.09.17), el nou horari de misses diàries, la revisió de l’Aplec de Rocaprevera, amb el comiat de mn. Joan Rubió, la situació dels grups de catequesi, la preparació de la pregària amb Comunitat musulmana, per Nadal, que encara no està concretada.

Després es va passar a fer la preparació del temps d’Advent i de Nadal, que ja tindrem temps de detallar el mes vinent. Tot seguit es va parlar de mirar de fer un curset per a fer ben fetes les celebracions sense prevere, així com a dedicar-hi les xerrades de la pròxima Quaresma sobre això.I es va passar a preparar l’Assemblea interparroquial que serà, si Déu vol, el dissabte 12 de maig de 2018 a Rocaprevera. I festejarem els 25 anys de la Majòlica al camí dels Degotalls de Montserrat, potser el dissabte, dia 17 de març.

Després es va fer lectura de textos dels Pares que es fan en la formació amb els catequistes, reprenent el text de la Didajé.

Aquest és l’enllaç del programa, actiu fins al dia 18 d’octubre: http://www.radioona.com/radio-a-la-carta/ seleccionant el programa “Una hora per a tot”.

El pròxim programa s’emetrà el dissabte, dia 9 de desembre.