Horaris i llocs d’atenció de Càritas Interparroquial de Torelló

• Servei d’acollida

Els dilluns, de 10 del matí a 12 del migdia, a la Rectoria de Sant Feliu.

• El Traster

Els dimecres de 10 del matí a 12 del migdia, al carrer Cooperativa, s/n.

• “Fes el que t‘agrada”

• “Eixamplant horitzons”

• Microcrèdits

Els dijous de 5 a 6 de la tarda, a la Rectoria de Sant Feliu.

• Taller de costura “Fil i agulla”

Els dimarts, de 2/4 de 10 a 11 del matí, al Centre Cívic de la parròquia de Montserrat.

13 respostes a Horaris i llocs d’atenció de Càritas Interparroquial de Torelló

1. Benet ha dit:

Estic ordenan cosas a casa tinc roba de llit un curset sense de Ingles llibres varis etc pot interesar a Caritas tot aixo.

2. MIQUEL PIETX ha dit:

Tinc caixes de roba i mantes, sabates. Ho passeu a recollir, on es pot portar i quan.

3. Anna ha dit:

M’agradaria saber si voldrieu joguines. Són de segona mà però estan en bon estat. Si us interessen on les tindria que portar?.
    Gràcies.

4. ester ha dit:

estic netejant l’armira de casa i m’intereseria portar roba. el mati treballo i no puc venir a portarla pero a la tarda podria venir?

Hola, Ester:
      Mira, des de l’1 de gener ja no recollim roba a Torelló perquè ja no hi ha la necessitat greu que hi havia tems enrere. Ara ho continuen fent El Fil, botiga de roba, també de Càritas, a Vic, i es pot portar allà, o bé es pot dipositar la roba als contenidors que estan escampats pel poble i que ja indica que és per roba. Ell sja ho recullen.
      Ara, si convingués molt també la pots portar una estona de despatx (per exemple, dilluns al vespre) i ja ho faríem nosaltres.
      Gràcies!

5. Maria ha dit:

Hola reculliu roba pq tinc un munt de roba per jovent seria pero porta lo mes aviat millor

Hola, Maria:
      Mira, des de començament de curs ja no tenim el rober en funcionament perquè la necessitat de roba pràcticament ha desaparegut. Quan n’hi ha la canalitzem a través del Fil de Vic, que també és de Càritas, i que forma part d’un programa més ample de tallers i tot, ho fem tant amb la roba que la gent dóna (els demanem que la portin directament allà) com la que es pugui necessitar. Ho pots portar allà?
      Si no, els contenidors de roba que hi ha actualment a Torelló també van per a aquest mateix projecte. Es pot dipositar allà la roba que es recull amb confiança també des del mateix programa de Càritas Vic.
      Moltes gràcies!

6. Ceci ha dit:

Us volia demanar si recolliu robà?

7. Marta Mascaró ha dit:

Bona tarda,
    Tenim una mica de menjar per donar, més endavant tindrem roba, com ho hem de fer per per?

Hola,
      podeu trucar a Càritas, el telèfon és el 659 57 60 37.

El dilluns fan acollida, als matins de 10 a 12, i si no, envieu un watsup en aquest número.

Salutacions,

Elisabet

8. Francisca ha dit:

Hola visc a Borgonya tinc de asistenta a la Mireia de sant viçens no tinc rentadora ella es va posar amb contacte de Cáritas torello pero una rentadora i pero el hivern alguna estufa de butano gracies, ahí es va demanar. Merçi.

Deixa un comentari