La reunió del Consell del 5 de setembre de 2011

Després de l’Assemblea interparroquial del 21 de maig, el Consell es va reunir el matí del dissabte 11 de juny per revisar l’assemblea i en general tot el curs.

Dilluns, dia 5 de setembre, va fer la primera reunió del curs.

Es van revisar, com sempre, les novetats des de la darrera reunió. En especial es va valorar la situació de l’església de la colònia Vilaseca, les activitats de Càritas durant l’estiu, la Festa Major…

Començant a preveure l’aplicació de les resolucions de l’assemblea, es va decidir fer públic aquest bloc en el qual s’havia estat treballant durant el mes d’agost.

Es va parlar de les accions a fer de cara a festejar el número 3.000 del Diàleg que sortirà ben aviat.

Es va decidir el lema pastoral del curs que va quedar concretat en: “VOLEM VIURE I TRANSMETRE JOIA”, frase que va sortir de la darrera de les propostes de l’assemblea, i que ara ja encapçala aquest bloc.

En aquesta reunió es va rebre la notícia que la germana Miquela Obrador, missionera dels Sagrats Cors, que fins ara havia estat secretària del Consell, no ho podrà continuar essent ja que en el darrer Capítol general de la Congregació ha estat nomenada com a secretària general i això l’obliga a no poder ser tan present a Torelló. Unànimement se li va agrair la seva tasca, feta amb tanta dedicació i qualitat. I se la va felicitar pel nou encàrrec que ha rebut al servei de la Congregació i de l’Església desitjant-li el millor i molt encert en la nova feina.

Es va acordar finalment que la pròxima reunió seria el dilluns, dia 17 d’octubre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu. En aquesta reunió es procurarà que hi siguin ja els representants de tots els grups parroquials.