Pregària interparroquial d’Advent 2019

Dijous, dia 12 de desembre de 2019, a l’església de la parròquia de Montserrat, hi va haver la pregària interparroquial d’Advent. Cada any ho fem. Ens va molt bé per a preparar-nos per a celebrar millor el Nadal. Es complementa molt bé amb la celebració penitencial.

D’acord amb el lema pastoral d’aquest any, «No tinguis por, petit ramat» (Lc 12,32), la pregària va portar per títol, «L’Advent, un càntic nou!». Els tres textos de reflexió ens ajudaren a entrar en una esfera contemplativa. Eren de Gregori de Nazianz, un Pare de l’Església del segle IV; de Karl Rahner, un dels més grans teòlegs del segle XX; i de David Jou, físic, poeta, pensador, contemplatiu (Pere Carrera – David Jou, Creació. Pregàries, himnes, poemes, Barcelona: Viena Edicions 2018).Ens van ajudar a situar-nos bé i a deixar-nos transformar.

Aquí la teniu en un enllaç en pdf.

PregàriaAdvent2019-01