Hospitalitat de la Mare de Déu de Lurdes

El grup de l’Hospitalitat Mare de Déu de Lurdes de Torelló, que treballa normalment de conjunt amb les altres parròquies de la Vall del Ges, té per finalitat principal participar en les trobades que organitza l’Hospitalitat Comarcal acompanyant malalts i pelegrins de la Vall del Ges fent possible així que ells hi participin ja que en són els veritables protagonistes.

A nivell interparroquial col·labora activament en la Pastoral de la Salut de les parròquies vetllant per l’atenció als malalts a casa seva i en els hospitals. Per Nadal se’ls lliura un petit obsequi.

Participa en el Pelegrinatge diocesà a Lurdes, en les colònies d’Alpens, en les sortides que es fan amb motiu de trobades a diversos nivells. Organitza una trobada de pregària mariana mensual.

El grup es vol anar renovant per a poder fer trobades periòdiques i per convidar altres persones a què en formin part.

Deixa un comentari