La reunió del Consell del 13 d’abril de 2015

Lema 2014-15 01Com és costum entre nosaltres, la reunió del Consell va començar amb una breu pregària en la qual es va llegir el fragment del sumari de la vida de la primera comunitat dels Actes dels Apòstols (Ac 4,32-35), i es va resar el Parenostre.

Després vàrem aprovar l’acta anterior, la del dia 19 de gener. I vàrem fer la llista dels absents que s’havien excusat.

Passem tot seguit, d’acord amb l’ordre del dia, a repassar unes quantes novetats que hi ha hagut des del darrer Consell:

• S’ha arranjat un tros més del camí de pujada de Rocaprevera a les Tres Creus.
  • Ja hi ha la comissió dels antics pabordes.
  • Divendres Sant van tornar a entrar a Rocaprevera.
  • A l’església de Sant Feliu, ha calgut canviar el mecanisme que fa funcionar les campanes: ara toca automàticament. Ha calgut reparar l’orgue que hi ha al presbiteri de l’església. I s’han pintat totes les portes d’entrada a l’església. I s’han d’arreglar una part dels vitralls que hi ha a la cúpula de l’església que van fer malbé.
  • Sobre la Campanya Solidària es valora positivament l’acte de presentació i l’exposició i les diverses activitats que ja s’han fet de concerts.
  • Revisem la Missa Familiar del dia 11 d’abril conjunta de tota la Vall del Ges.
  • Es presenta i s’aprova el projecte de dues cartelleres per a les esglésies.

Després passem a revisar tot el que hi ha hagut per Quaresma-Pasqua.

• El Curset de Quaresma que es valora molt.
  • També es valora el programa de Setmana Santa.
  • La Celebració Penitencial, que va ser molt participada. No tant, en canvi les celebracions del Dijous i Divendres Sant i Via Crucis a Rocaprevera.
  • Pel que fa a la Vetlla de Pasqua, també es constata que  es tracta d’una Celebració gens multitudinària. Cal plantejar-se seriosament (pros i contres) la possibilitat d’unificar aquesta celebració en una sola església.

Valorem una colla de qüestions pendents:

• El dia 18 d’abril, a Rocaprevera, hi haurà la celebració comunitària de la Unció dels Malalts.
  • Repassem els actes de la Festa major de Montserrat.
  • S’explica el calendari de  les Primeres Comunions.
  • Repassem l’activitat de Càritas de Torelló.
  • Parlem del taller de cartells.
  • De la Capelleta de la Verge de Lourdes.
  • Del programa de Ràdio Ona.
  • Es parla del Full Diocesà.
  • I es lliuren uns fulls editats pel Bisbat de Vic, encaminats a aprofundir en el Pla Pastoral del Bisbat que engloba el quinquenni 2014-2019.

Acordem la data de la propera reunió per al dia 6 de juny de 2/4 de 10 a 2/4 d’1 del matí, a la Sala de reunions de Rocaprevera, tal com ja fem cada any.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )