La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 16 d’abril de 2018

La reunió va ser el dilluns, dia 16 d’abril, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

D’acord amb l’ordre del dia passem als temes d’economia i treballem les opcions que volem reforçar en el pressupost. Després aprovem també l’aportació nostra al fons Diocesà que aquesta vegada serà important, per les circumstàncies que ja vèiem el mes passat en analitzar els comptes.

Després anem repassat diversos projectes i com es van configurant, com per exemple, el tema del pis de pas Teramunt, el tema de les empreses amb cor, el dels horts solidaris, l’aportació que fan els matxos en forma de calçat, el tema de les joguines, el del fer companyia, el rebost solidari…

I sobre l’acollida que també comentem acordem de canviar l’horari i posar-lo de 2/4 de 7 a les 8, a partir del 21 de maig.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 14 de maig, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.