La Coral Cervià ha cantat a l’església de Sant Feliu

Ha estat el dissabte, dia 14 d’abril del 2018, a l’església parroquial de Sant Feliu. Un concert en intercanvi amb la Coral La Violeta, sota la direcció de Pere Mas, i amb l’orquestra Alumni d’EMVic amb direcció de Pere Serra.

Aquest era el cartell anunciador:

La Coral Cervià actuava amb direcció de Gabriel Miralles. El concert va ser interessantíssim i de gran qualitat musical. Es presentava una obra important: la Missa Brevis de Ch. Gounod que v omplir la segona part. En la primera part va sonar una Salve de J. Palou i un Rèquiem de Puccini, de conjunt, i amb la sardana Sant Martí del Canigó i un concerto grosso de G.F. Haëndel interpretats per l’orquestra.

Els en felicitem. I els ho agraïm!

En deixem testimoni gràfic.

Aquesta entrada s'ha publicat en Càritas Interparroquial, Rocaprevera i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.