La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 5 de setembre de 2017

El dimarts, dia 5  de setembre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec.

La reunió va servir per acabar de coordinar les coses entre les dues comissions i per a acabar de posar-nos al dia en coses com les obres que d’acord amb l’ajuntament s’han de fer de millora sobretot del mobiliari, d’altres coses que cal fer al santuari de caire material, del seguiment econòmic i de subvencions i instàncies que hem de fer, de coses de l’aplec com les estampes de record, els records del santuari, les postals, l’ordre a la secretaria, i del comiat de mossèn Joan Rubió i de qui ha d’inaugurar la tómbola. També parlem de la majòlica del camí dels Degotalls de Montserrat.

I acollim amb goig el llibre de l’Aplec d’aquest any, de molta qualitat i amb un molt bon contingut. ens en felicitem tot plegats!

De moment no concretem cap dia per a tornar-nos a reunir tot i que aquests dies les reunions seran contínues.