La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 11 d’abril de 2016

La reunió del dilluns, dia 11 d’abril, va començar com sempre aprovant l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Seguint ordre del dia, entrem en la reflexió i discussió d’una proposta que ha arribat al Consell. Caldrà continuar reflexionant-hi, i per això acordem que ens tornarem a reunir en sessió extraordinària el dilluns, dia 25 d’abril.

Després parlem dels temes que afecten a les Càritas de tota la Vall del Ges, dels temes de formació, de la Medicina Social i d’alguns aspectes importants d’algun programa que calia comentar-ne coses.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 9 de maig, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.