La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 12 d’abril de 2016

El dimecres, dia 12 d’abril es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix santuari.

Continuem encara en el procés de renovació de la mateixa comissió i anem prenent decisions de cara a la renovació total per al ple funcionament i la distribució definitiva de les responsabilitats.  També es parla del tema del pis de l’ermitana i de la jardineria. De les obres a fer d’acord amb la subvenció per a aquest any. Del tancament dels comptes de l’any passat que hem de presentar al bisbat.

Acordem també que la missa del santuari del dia 1 de maig serà en record i pregària per la Magarita Ayats.

Al final no acordem dia de tornar-nos a reunir pendents de concretar-ho amb l’equip que prepara l’aplec, els antics pabordes.