La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 7 d’octubre de 2019

La reunió va ser el dilluns, dia 7 d’octubre, a les 8 del vespre i després d’uns moments de pregària, reflexió, va començar com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Hi va haver la informació detinguda i detallada de reunions diverses, tant amb serveis socials, com a nivell diocesà.

La reflexió més detinguda en la reunió d’avui se centra en els programes del reforç escolar, que va prenent volada i definint-se bé, i sobre el “pis de pas” del qual en fem un seguiment i valoració dels deu anys que ja fa que funciona.

Després ja passem a fer la previsió de la Campanya de Nadal, amb el que vol dir de fanalets i de concerts que es van preveient…

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 11 de novembre, a les 8 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s