La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 4 de desembre de 2018

El dimarts, dia 4 de desembre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera de conjunt amb l’equip de pabordes.

La reunió va ser per fer balanç final de l’aplec d’aquest any, fer-ne l’estat de comptes i la valoració de cara a anar prenent nota de les coses que cal tenir presents per a pròximes edicions. De conjunt es va fer, doncs, aquesta revisió i el resultat va ser d’una gran satisfacció per un aplec que -deixant a part la pluja del diumenge a la tarda, imprevisible- va ser extraordinari, perquè va aconseguir crear un molt bon ambient en global. La comissió va fer constar un gran agraïment als pabordes que amb un treball constant, abnegat i en el qual no es van regatejar esforços van aconseguir que l’aplec continués essent molt significatiu per tothom de la vila de Torelló. Gràcies!

No es concreta dia per a la pròxima reunió de la Comissió.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s