La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 29 d’agost de 2018

El dimecres, dia 29 d’agost es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera. La reunió era convocada per a fer la feina de deixar a punt els llibrets i fulls per a les celebracions. I així es va fer.

Es va aprofitar, també, per a altres coses de seguiment com la loteria, la pintura, les subvencions…

No és estrany que es coincidís allà amb la Comissió que prepara l’aplec que està fent molta feina perquè tot estigui a punt.

No vàrem acordar dia per a la pròxima reunió de la Comissió perquè  ens haurem d’anar veient sovint aquests dies.