La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 26 de juny de 2018

El dimarts, dia 26 de juny es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera.

En la reunió anem debatent els temes que tenim sobre la taula, sobretot pel que fa referència a les obres i millores que hem d’anar fent, i repassem les gestions de cara a poder decidir per quines optem prioritàriament. I vàrem activar diverses coses de cara a què estiguin preparades per als dies de ‘aplec.

Vàrem acordar que la pròxima reunió de la Comissió seria el dimarts, dia 17 de juliol, a les 9 del vespre, a la sala de reunions del santuari.