La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 18 de juny de 2018

La reunió va ser el dilluns, dia 18 de juny, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Després hi ha la presentació d’en Ramon Martínez que ve per primera vegada i que anirà prenent el relleu en la direcció a la Dolors Masferrer.

Ens mirem tot seguit el text per al llibret de l’aplec de Rocaprevera.

I entrem en el tema de la reunió que hi va haver amb Benestar Social en la qual vàrem renunciar al “donatiu” que l’ajuntament feia a Càritas perquè això representaria ara, en les noves maneres de funcionar, que passaríem a ser una entitat que “fa” unes coses determinades i en passa comptes a l’ajuntament que ho ha subvencionat. I això no és el que fem i som a Càritas. També s’acaba el rebost solidari del qual estàvem fent la gestió econòmica per a facilitar-ho i que es deixarà de fer. A més l’ajuntament assumeix coses com el programa “fes el que t’agrada” amb la seva dotació pressupostària. I Càritas farem el que hem de fer sempre, mirar què és el que encara no fa ningú i afecta a gent que quedaria al marge o sense la dignitat a la qual té dret. El finançament ens continuarà venint de la comunitat i de les activitats que fem. Destaquem la col·lecta de Corpus que hi ha hagut.

Acordem després que el dia 23 de juliol serà el darrer dia d’acollida i que es reprendrà la setmana del 3 de setembre, pendents dels canvis possibles d’horaris que hi pot haver per la nova situació. Després lamentem que no es digui a terme el projecte de la bibliopiscina, i la forma amb què s’ha fet.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 27 d’agost, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.