La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 12 de març de 2018

La reunió va ser el dilluns, dia 12 de març, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

D’acord amb l’ordre del dia havíem de tractat les qüestions econòmiques monogràficament i així ho hem fet. S’ha fet tot el repàs del balanç dels comptes de l’any passat, però fent-ne una valoració inicial des de la perspectiva social, és a dir, mirant de veure què ens estant dient aquests números.

Acordem que hem de continuar la reflexió sobre aspectes concrets perquè hi ha alguns canvis de tendència prou substancials com perquè ho haguem de fer així.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 16 d’abril, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.