La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 19 de febrer de 2018

La reunió va ser el dilluns, dia 19 de febrer, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

D’acord amb l’ordre del dia havíem de començar per qüestions econòmiques però ho deixem per a fer-ho monogràficament a la propera reunió. Parlem de la trobada tinguda amb Benestar social, de la jornada de formació de Càritas diocesana que va ser d’un gran nivell formatiu i que val la pena, si més no, recuperar la ponència a la pàgina web de Càritas diocesana. Contestem, després el qüestionari de l’assemblea de les parròquies, i rebem altres informacions com les del pla de treball de Càritas diocesana, o l’oferta feta pels “Matxos”. I després comentem com ornamentar els espais de l’acollida, ara que estan feliçment pintats.

En el torn de paraules final hi ha informacions diverses com la dels actes per celebrar la majòlica de la Mare de Déu de Rocaprevera a Montserrat..

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 12 de març, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.