La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 30 de novembre de 2017

El dijous, dia 30  de novembre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera perquè valia fer primer de tot un colla de gestions sobre coses abans de final d’any com la loteria i la previsió del tancament de tot el que es referia a l’aplec.

En e seguiment de coses es va parlar de la situació de l’edifici i com en tenim cura, de la calefacció del santuari, del mossèn, i es van fer previsions de coses com l’orgue, les campanes, la possible exposició permanent de material litúrgic personal, l’anada a Montserrat a celebrar els 25 anys de la majòlica de la Mare de Déu…

Es va a acordar que la pròxima reunió seria el dia 12 de desembre de conjunt amb l’equip que ha preparat l’aplec per a fer el tancament festiu de tot.