La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 17 d’octubre de 2017

El dimarts, dia 17  d’octubre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec.

Va ser una reunió festiva, en què, a més  es va fer una primera revisió de com havia anat l’aplec, amb coses que cal anar apuntat per a millorar-les en el futur. En general, però es fa una molt bona valoració, perquè tot i el treball, l’esforç i el cansament, s’acaba molt content del fruit de tot el que s’ha organitzat. Ho agraïm de veritat.

De moment no concretem cap més dia per a tornar-nos a reunir la Comisisó per a fer el darrer balanç i anar tancant l’any.