La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 18 de juliol del 2017

El dimarts, dia 18 de juliol es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari, de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec.

Juntament amb ells anem repassant totes les coses que estan previstes per a l’Aplec d’aquest any, des dels actes lúdics, els concerts, la tómbola, i ens mirem, també, el programa de l’Aplec que està ja molt avançat. Tot plegat fa molt de goig. Ens coordinem, també per a totes les coses que s’han de preveure i deixar ben establert qui es cuida de cada cosa, perquè no hi hagi duplicitats o no ens trobem que no s’hagi previst com cal. Sempre és bo de fer-ho així.

Després els de la comissió ens quedem encara una estona per a concretar coses que ens afecten a nosaltres com l’estampa de record de l’aplec, la majòlica del camí dels degotalls de Montserrat, la inauguració de la tómbola…

Concretem que ens tornarem a trobar els de la Comissió el dimarts, dia 29 d’agost, a 2/4 de 10 del vespre, per coses d’aquestes pràctiques que hem d’anar entomant i el dimarts, dia 5 de setembre, també a 2/4 de 10 del vespre, de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec.