La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 17 de juliol del 2017

La reunió va ser el dilluns, dia 17 de juliol, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Es va començar fent una repassada als programes dels quals hi havia novetats a comentar entre tots.

Després es fa un balanç de les reunions de finals de curs que hi ha d’haver sobre rober, amb benestar social i amb empreses amb cor.

Fruit d’això es parla del tema de les masoveries urbanes.

Després d’això s’acorda de fer una trobada amb les Càritas arxiprestals que fa temps que no se’n fa. Es concreta que el dia 25 de novembre hi haurà al Teatre del Casal: “Los dientes blancos del perro” de Tolstoi, a càrrec del grup Espardenya teatre de Calldetenes. I que servirà de formació perquè la setmana vinent mirarem de fer una trobada sobre el tema de l’acollida.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 25 de setembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.