La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 20 de juny de 2017

El dimarts, dia 20 de juny es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari.

La reunió tenia un doble objectiu, i així es va desenvolupar. El primer, i el més important, era poder trobar-nos amb mossèn Joan Rubió ara que ja és definitiu que a partir del 25 d’aquest mes passa a viure jubilar a la Casa Sacerdotal de Vic i deixa, per tant, de viure al santuari. Estem content que hagi acceptat de venir a presidir el dilluns de l’aplec, el dia 18 de setembre. Allà totes les parròquies li podrem mostrar de conjunt el nostre agraïment més sincer.

Prenem nota de totes les coses que ara ens caldrà atendre, com el fet d’obrir i tancar el santuari, les qüestions monetàries, la cura que caldrà tenir-ne…

I després parlem de coses pendents de cara a l’aplec, com per exemple, dels articles que s’han d’escriure.

Concretem de moment que ens tornarem a trobar dimarts vinent, dia 27 de juny, a les 8 del vespre, per coses d’aquestes pràctiques que hem d’anar entomant.