La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 19 de juny de 2017

La reunió va ser el dilluns, dia 19 de juny, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Es va començar fent una repassada als programes dels quals hi havia novetats a comentar entre tots.

Després es va rebre una informació de l’assemblea diocesana de Càritas, i es va repartir un full sobre l’acollida que s’havia elaborat a partir del treball en les diferents Càritas del bisbat que tenen aquest servei.

Tot seguit s’ha elaborat el calendari d’atenció d’estiu, veient sobretot que el dia 24 de juliol és el darrer dia que l’acollida estarà funcionant i que es tornarà a activar el dia 4 de setembre. Entorn d’aquestes dates aniran tots els els programes que hi estan lligats.

Després es fa un programa de reunions de finals de curs que hi ha d’haver sobre rober, amb benestar social i amb empreses amb cor.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 17 de juliol, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.