La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 9 de maig de 2017

El dimarts, dia 9 de maig es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari.

Feia força dies que no es feia reunió perquè tot anava seguint el seu curs normal. Ara però calia parlar de les gestions que s’han estat fent de cara a la subvenció per a l’exterior del santuari que cada any dóna l’ajuntament. S’estudien les diverses possibilitats, i ara estem pendents dels pressupostos dels tècnics. Segurament que caldrà dedicar-ho a la reposició i al manteniment del mobiliari que hi ha. A més d’acabar la barana per facilita l’accés al Puig de les Tres Creus. Després comentem qüestions econòmiques. I dels problemes amb les subvencions de l’ajuntament pels canvis que estan fent sembla que informàtics i de gestió.

I passem a començar a parlar de l’aplec d’aquest any. La Comissió dels pabordes ja està treballant, de manera que farem una reunió conjunta d’aquí a quinze dies per a anar estant al corrent de tot.

Després constatem i prenem nota que de moment no s’incorpora ningú més a la Comissió. I comencem a fer reflexió de reptes que tenim al davant i de cara al futur.

Acordem doncs, que ens tornarem a reunir, de conjunt amb la Comissió que prepara l’aplec, l’equip de pabordes, el dimarts, dia 23 de maig, a 2/4 de 10 del vespre, a la sala de reunions del santuari.