La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 13 de febrer de 2017

La reunió del dilluns, dia 13 de desembre, va començar, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic. I per la constatació de que el mes passat per diverses circumstàncies de salut, no hi va haver reunió del Consell.

Això fa que passem molt ràpidament el punt que convida a fer la valoració de les campanyes de Nadal, després de constatar que han estat molt satisfactòries.

També es valora molt la jornada de formació diocesana del 28 de gener al Seminari de Vic.

I després es va repassant -avui sí- la situació de cadascun dels projectes i programes. Això porta a fer alguna constatació general, en el sentit que caldrà revisar novament i contínuament les maneres d’atenció, i a la necessitat d’haver d’actuar en la marxa d’algun dels programes que tenim engegats.

Finalment acabem parlant uns moment de les empreses amb cor.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 13 de març, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.