Ha començat el curs de Catequesi 2016-17

buon-pastore-1Ja es van fer les inscripcions a la Catequesi i acaben de començat els cursos a tots els nivells. Aquestes són les xifres dels nens i nenes que s’hi han inscrit, que de fet són encara provisionals:

Parròquia de Montserrat

• 8 infants primer curs, a la Catequesi Familiar.
  • 20 de segon, que han de fer la primera comunió a final de curs.

Això vol dir que hi ha dos grups de catequesi el dilluns i un el dimarts, a la Sala de Catequesi, de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de la tarda.

Parròquia de Sant Feliu

• 22 infants de primer curs, a la Catequesi Familiar.
  • 24 de segon, que han de fer la primera comunió a final de curs.

Això vol dir que hi ha tres grups de catequesi que ho fan tots el dilluns al Casal Parroquial, a la Plaça Nova n. 14 . L’horari de tots és sempre el mateix: de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 de la tarda.

Catequesi de Post-comunió

• No s’hi ha apuntat ningú..

Catequesi de Confirmació

• De manera provisional hi ha un jove de moment. I continua le grup de quatre que es confirmaran si Déu vol el mes de gener.

Aquest any es va decidir de no fer la festa de començament de curs que es feia a Rocaprevera.

Això vol dir que el dia 3 d’octubre ha començat tota l’activitat de la catequesi parroquial. Donem-ne gràcies a Déu!

Aquesta entrada s'ha publicat en Catequesi i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.