La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 5 de setembre de 2016

La reunió del dilluns, dia 5 de setembre, va començar, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic. I com que era la primera reunió del curs, seguint ordre del dia, es va anar repassat la situació de cadascun dels programes, amb les coses que hi ha hagut de novetats potser durant l’estiu i de cara a l’engegada del curs que s’està fent. Es va repassar: medicina social, fem companyia, joguines, cosidor “fil i agulla”, rober, traster, reforç escolar, alfabetització, eixamplant horitzons, microcrèdits, rebost solidari, horts, inserció laboral i empreses amb cor, fes el que t’agrada, pis de pas Teramunt i l’acollida.

Es va informar de l’assemblea de Càritas, i es va repassar alguna cosa del pregó de la festa major, tot i que vàrem acordar que en tornaríem a parlar.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 3 d’octubre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.