La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 19 de juliol de 2016

El dimecres, dia 19 de juliol es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix santuari. Ho va fer de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec perquè a la reunió es tractava precisament d’això, de fer el seguiment de com estan les coses de cara la pròxim Aplec.

Així es van repassar tots i cadascun dels actes previstos i els escrits del programa que ha de quedar ja com a definitiu, amb totes les modificacions que s’hi han previst.

En el diàleg posterior es van anar valorant moltes coses en relació al santuari, a la seva economia, a com fer-ho perquè es poguessin fer diners durant tot l’any amb l’organització de coses diverses de cara a poder fer front a projectes…

No acordem dia de tornar-nos a reunir pendent de fer-ho en tornar de vacances en les immediateses, ja de l’Aplec.