Pregària interparroquial d’Advent 2015

Corona Advent 2015Dijous, dia 10 de desembre de 2015, a l’església de la parròquia de Montserrat, hi va haver la pregària interparroquial d’Advent. Cada any ho fem. Ens va molt bé per a preparar-nos per a celebrar millor el Nadal. Es complementa molt bé amb la celebració penitencial.

D’acord amb el lema pastoral d’aquest any, “On és el teu germà (Gn 4,9)”, la pregària va portar per títol, «El perill de “la globalització de la indiferència”», i va fer servir per a la pregària els textos bíblics del Gènesi amb la pregunta de Déu a Adam i Eva al paradís, i la pregunta de Déu a Caín  després de la mort del seu germà Abel. Va convidar a escoltar el text de la mort dels innocents, i va fer sentir el sermó que el papa Francesc havia fet a Lampedusa el juliol del 2013, un text prou corprenedor.

Aquí la teniu en un enllaç en pdf.

PregàriaAdvent2015-01

Aquesta entrada s'ha publicat en Parròquia de Montserrat, Parròquia de Sant Feliu i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.