La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 8 de setembre de 2015

El dimarts, dia 8 de setembre es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera juntament amb l’Equip organitzador de l’Aplec d’aquest any.

Es tractava de fer la darrera repassada tots junts a tots els actes i altres coses de cara a l’Aplec per tal de no deixar coses a l’aire. Ho vàrem fer tot seguint els actes a partir del programa de l’Aplec que ja ha sortit.

Aquesta n’és la portada.

Rocaprevera 20150001

La Comissió al final acabem de concretar altres coses de funcionament i acordem de tornar-nos a reunir el dimarts, dia 15 de setembre, a 2/4 de 10 del vespre, com sempre a la sala de reunions del Santuari.