La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 15 de juny de 2015

En la reunió del dilluns, dia 15 de juny, com sempre, es va començar aprovant l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

La reunió d’avui comença per la reflexió sobre una proposta de concerts solidaris que e sfa des de Càritas Catalunya. No veiem massa clar que es faci aquí, a Torelló i així ho farem saber.

Passem a fer el calendari dels diferents programes de cara a l’estiu. Genèricament cal dir que el 27 de juliol serà el darrer dia d’acollida i que el 7 de setembre es tornarà a re-emprendre. Gairebé tots els programes aniran al voltant d’aquestes dates.

Després s’informa de les jornades de formació de Medicina Social en el sentit que no s’han fet per falta de gent. Reflexionem sobre les causes per a tornar-ho a convocar de manera diferent més endavant.

Parlem del programa de joguines, del reforç escolar que avui mateix ha fet la festa de final de curs, i d’alguna altra cosa dels programes que funcionen.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 20 de juliol, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.