La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera de l’11 de juny de 2015

El dijous, dia 11 de juny es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera.

Abans, però, la Comissió per a l’Aplec es va reunir i a la reunió van poder explicar ocm estaven les ocses de cara a l’Aplec i es va establir la coordinació conveninet. Deixem testimoni gràfic d’alguns dels membres d’aquest Equip que prepara l’Aplec.

IMG_20150611_194739 IMG_20150611_194744

Després la Comissió es va reunir per anar tractant temes pendents: el tema econòmic perquè ja s’ha fet la publicació de l’estat de comptes de l’any passat; les gestions davant l’ajuntament per a tots els projectes d’anar arreglant l’entorn del santuari; els temes de jardineria i de manteniment del santuari.

No acordem dia per a tornar a reunir-se la Comissió pendents de totes les gestions que s’estan fent.