Fortià Bardolet Pujol

Benvolguts,

Encara que suposo que l’ADET ho tindrà més bé que jo, adjunto foto del recull que tinc a casa de “Hoja Parroquial de San Felio de Torelló”, que són 9 volums enquadernats, corresponents als anys 1945 fins al 1953 inclusius.

En el contingut d’aquests volums, hi ha també els fulls a part que s’incorporaven a la Fulla Parroquial, igualment com es fa ara amb el “Diàleg”.

Aquests fulls a part que recordo, són els següents:

• Pel juliol del 1945, va començar el primer número de “JUVENTUD” (Suplemento mensual de Hoja Parroquial órgano de las Juventudes de Acción Católica).
  • També va sortir en el 1946 “MILICIA” (Publicació mensual dels joves d’Acció C., que l’enviàvem a tots els joves torellonencs que estaven complint el Servei Militar).
  • En l’any 1951 i següents “ANTORCHA”, (publicació també mensual que era portaveu de l’Acció Catòlica Parroquial).
  • I per l’agost i setembre del 1950 “FATIMA” (6 números amb motiu de les festes en què era portada en els pobles, la imatge de la Verge de Fàtima).

Si aquestes dades us poden ajudar en el Diàleg 3000, n’estaré satisfet, i si no, agraeixo igualment la vostra invitació.

Una cordial salutació,

Fortià Bardolet i Pujol

Aquesta entrada s'ha publicat en Diàleg 3.000 i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.