La reunió del Consell de Càritas Interparroquial de l’11 de febrer de 2019

La reunió va ser el dilluns, dia 11 de febrer, i va començar com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Després es fa la informació de l’assemblea general de Càritas diocesana del 26 de gener passat, i la informació de les reunions diverses que hi ha hagut sobre entitats amb cor, o amb l’IES Cirvianum.

Parlem de l’acció formativa que hi haurà sobre diversitat religiosa dijous vinent a Manlleu. I de la convocatòria del fons diocesà i ens deicim per als programes que hi presentarem.

Després obrim un llarg torn d’aportacions a la proposta de campanya d’informació i sensibilització, molt enriquidor.

I acabem, com sempre amb un torn obert de paraula.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 11 de març, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s