Lema pastoral per al curs 2018-19: «Llevat dins la pasta» (Mt 13,33)

En la reunió del Consell Pastoral interparroquial del dilluns, dia 3 de setembre de 2018, la primera del curs, es va refermar la decisió que el lema pastoral per a aquest curs 2018-19, fos la frase bíblica que ja havia resumit l’assemblea del maig passat. el lema, doncs, és aquest:

«Llevat dins la pasta» (Mt 13,33)

En la mateixa documentació de l’assemblea ja hi ha reflexions sobre la frase extreta d’aquesta breu paràbola de Jesús sobre la manera de ser present en el món i de fer-hi present el Regne.

Aquesta entrada s'ha publicat en Consell pastoral interparroquial, Parròquia de Montserrat, Parròquia de Sant Feliu i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s