La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 21 d’agost de 2018

El dimarts, dia 21 d’agost es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera. La reunió es va fer de conjunt amb la Comissió que prepara l’aplec.

Es tractava de reprendre ja ben aviat l’activitat després del període de vacances per anar repassant les coses que cal tenir a punt per a l’aplec. De moment tot fa molt bona impressió i va seguint la programació.

Com cada any s’han de fer les millores i el manteniment a l’entorn del santuari. I estem pendents ja de que comencin la feina del pintat dels espais de al rectoria.

Vàrem acordar que la pròxima reunió de la Comissió seria el dimecres, dia 29 d’agost, a les 9 del vespre, a la sala de reunions del santuari per deixar a punt els llibrets i fulls per a les celebracions.