La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 5 de juny de 2018

El dimarts, dia 5 de juny es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera.

En la reunió anem debatent els temes que tenim sobre la taula, sobretot pel que fa referència a les obres i millores que hem d’anar fent, i repassem les gestions de cara a poder decidir per quines optem prioritàriament. I vàrem activar diverses coses de cara a què estiguin preparades per als dies de ‘aplec.

Vàrem acordar que la pròxima reunió de la Comissió seria el dimarts, dia 26 de juny, a les 9 del vespre, a la sala de reunions del santuari.

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s