La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 14 de maig de 2018

La reunió va ser el dilluns, dia 14 de maig, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

D’acord amb l’ordre del dia passem a repassar la situació del conveni amb l’ajuntament, la trobada arxiprestal que hi ha hagut, l’assemblea interparroquial, les previsions de cara al rebost solidari, les empreses amb cor, la bibliopiscina, i finalment parlem de temes de relleu de persones que es preveuen en el Consell de Càritas i que s’aniran formalitzant en el futur immediat.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 18 de juny, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.