La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 8 de maig de 2018

El dimarts, dia 8 de maig es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera.

En la reunió d’avui s’incorpora ja com a membre de la comissió l’Olga Rustarazo,  qui es dóna la benvinguda.

Després anem debatent els temes que tenim sobre la taula, sobretot pel que fa referència a les obres i millores que hem d’anar fent, i repassem les gestions de cara a poder decidir per quines optem prioritàriament.

Vàrem acordar que la pròxima reunió de la Comissió seria el dimarts, dia 5 de juny, a la sala de reunions del santuari.