La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 18 d’abril de 2018

El dimecres, dia 18 d’abril es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera. Ho va fer de conjunt amb l’equip de pabordes, que prepara l’aplec.

Bàsicament la reunió va servir per a fer la presentació dels qui s’han incorporat de nou a l’equip de pabordes i per començar a preveure les coses que s’estan pensant de cara a l’aplec vinent. Va ser una reunió molt bonica d’un molt bon ambient, amb moltes ganes de fer coses i de fer-les bé, i amb força novetats. Tot s’anirà veient en endavant.

Després, ja molt ràpidament, la comissió ens vàrem quedar encara per allargar la reunió amb coses ordinàries que s’han d’anar solucionant, però vàrem acordar que faríem reunió ben aviat per a anar emprenent projectes.

Vàrem acordar que la pròxima reunió de la Comissió seria el dimarts, dia 8 de maig, a la sala de reunions del santuari.