La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 6 de febrer de 2018

El dimarts, dia 6 de febrer es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera.

És reunió ordinària de la Comissió per anar actualitzant les dades i solucionant tots els problemes que es van presentant.

Mentrestant fem el tancament dels comptes constatant que ara comencem a poder disposar d’algun diner per anar fent les millores que toquen, ja que, a més, acabem de retornar el crèdit que havíem fet per a la teulada. en parlem llargament.

També responem el qüestionari de car a l’assemblea parroquial que hi haurà al mes de maig al santuari i comentem llargament el pelegrinatge a Montserrat per a celebrar els 25 anys de la Majòlica de la Mare de Déu al Camí dels Degotalls.

No es va a acordar cap data per a la pròxima reunió de la Comissió.