Pregària interparroquial d’Advent 2017

Dijous, dia 14 de desembre de 2017, a l’església de la parròquia de Montserrat, hi va haver la pregària interparroquial d’Advent. Cada any ho fem. Ens va molt bé per a preparar-nos per a celebrar millor el Nadal. Es complementa molt bé amb la celebració penitencial.

D’acord amb el lema pastoral d’aquest any, «Viure en comunió fraterna» (Ac 2,42), la pregària va portar per títol, «Una litúrgia viva per una Església viva». La frase és treta d’uns textos del papa Francesc que porten el títol de: “La reforma litúrgica és irreversible” (als participants a la 68ª setmana litúrgica italiana, 24 d’agost de 2017) En sentírem dos fragments amb salmsa i moments de silenci i cants.

Aquí la teniu en un enllaç en pdf.

PregàriaAdvent2017-01

Aquesta entrada s'ha publicat en Parròquia de Montserrat, Parròquia de Sant Feliu i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.