La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 18 de desembre de 2017

La reunió va ser el dilluns, dia 18 de desembre, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Seguint l’ordre del dia es va començar parlant del Consell de Benestar Social, del Rebost Solidari, del Rober, de les empreses amb cor, de la campanya dels fanalets, i dels concerts que hi ha d’haver aquests dies nadalencs.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 15 de gener, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.