La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 23 d’octubre de 2017

La reunió va ser el dilluns, dia 23 d’octubre, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

El primer punt de l’ordre del dia era una repassada, que va ser breu però minuciosa, de tots els programes que en aquest moment estem duent a terme. Es va veure com del conjunt se’n podia començar a deduir amb dades que estem en un canvi de situació respecte a la que havíem tingut aquests darrers temps ben immediats. Cal que ho analitzem millor.

Això ens porta a posar sobre la taula les qüestions econòmiques perquè va canviant la fesomia dels diners de què disposem a Càritas i això ens ha de portar a fer un nou enfocament de tot plegat. Mirarem d’aprofundir en els dues coses a la pròxima reunió.

Després es va valorar molt la trobada arxiprestat del Ter-Collsacabra que hi va haver, el concert de gospel de dissabte, i la difusió que cal fer de la propera formació.

I el tema dels fanalets no pot faltar en aquestes trobades anteriors a les festes de Nadal. El torn obert de paraules acaba la reunió.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 20 de novembre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.