La reunió del Consell de Càritas Interparroquial del 25 de setembre de 2017

La reunió va ser el dilluns, dia 25 de setembre, la primera d’aquest curs, i va començar a les 9 del vespre, horari habitual, com sempre per l’aprovació de l’acta de la reunió anterior que ja havíem rebut per correu electrònic.

Es va començar fent una repassada als programes dels quals hi havia novetats a comentar entre tots.

Després preparem la trobada de les Càritas arxiprestals que hi ha d’haver aquesta setmana aquí, a Torelló. I comentem els temes de formació que estem preparant i que també oferirem a la resta de Càritas.

Després parlem de la difusió del concert de gospel que hi haurà a benefici de Càritas.

I comentem el pla d’acció social.

I acabem fent una sèrie d’aportacions finals, entre les quals la qüestió econòmica que ara està canviant, i fem una valoració de la situació social que s’està vivint al nostre país i decidim que hi farem un pronunciament a través del setmanari Torelló.

La pròxima reunió del Consell de Càritas Interparroquial serà el dilluns, dia 23 d’octubre, a les 9 del vespre, a la Rectoria de Sant Feliu.