La reunió de la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera del 29 d’agost de 2017

El dimarts, dia 29 d’agost es va reunir la Comissió parroquial per al Santuari de Rocaprevera a la sala de reunions del mateix Santuari.

Concretem unes quantes coses, algunes de les quals ja són urgents per la proximitat de l’aplec. Per exemple, de les obres que d’acord amb l’ajuntament s’han de fer de millora sobretot del mobiliari, d’altres coses que cal fer al santuari de caire material, del seguiment econòmic i de subvencions i instàncies que hem de fer, de coses de l’aplec com les estampes de record, els records del santuari, les postals, l’ordre a la secretaria, i del comiat de mossèn Joan Rubió i de qui ha d’inaugurar la tómbola. També parlem de la majòlica del camí dels Degotalls de Montserrat. I tot això ens porta a a la necessitat d’estar representats al Consell pastoral interparroquial, cosa que farà, si Déu vol, en Miquel Àngel Sala.

Ja teníem concretat que ens tornarem a trobar els de la Comissió el dimarts, 5 de setembre, a 2/4 de 10 del vespre, de conjunt amb la Comissió que prepara l’Aplec i una hora abans per a preparar els papers de la litúrgia de l’aplec.